Ecole Sauvage

Nous menons depuis 1999 des actions au Val Fourré avec le soutien du Collectif 12. Suite à la création de lopéra urbain Les Tours Sonnantes à Mantes-la-Jolie en septembre 2000, le travail dateliers de danse, musique et arts plastiques sest poursuivi et a donné naissance à lÉcole Sauvage. Dans notre approche, le lien entre travail et jeu devient évident. Notre rôle sapparente à la phrase de Freinet rendre lenfant auteur de sa formation. Léquipe fondatrice comprend Sabine JAMET.

OVERVIEW

The web page ecole-sauvage.org presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have inspected four pages inside the web site ecole-sauvage.org and found two websites linking to ecole-sauvage.org. There are two contacts and addresses for ecole-sauvage.org to help you correspond with them. The web page ecole-sauvage.org has been online for one thousand one hundred and sixty-seven weeks, eleven days, thirteen hours, and thirty-two minutes.
Addresses
Feb 2002

ECOLE-SAUVAGE.ORG TRAFFIC

The web page ecole-sauvage.org is seeing a variation amounts of traffic all through the year.
Traffic for ecole-sauvage.org

Traffic ranking (by month) for ecole-sauvage.org

Traffic ranking by day of the week for ecole-sauvage.org

ECOLE-SAUVAGE.ORG HISTORY

The web page ecole-sauvage.org was first submitted to the registrar on February 24, 2002. As of today, it is one thousand one hundred and sixty-seven weeks, eleven days, thirteen hours, and thirty-two minutes old.
February

PERIOD

LINKS TO DOMAIN

Baptiste Hersoc

Huile sur panneau, 15 x 20 cm.

WHAT DOES ECOLE-SAUVAGE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-sauvage.org Mobile Screenshot of ecole-sauvage.org Tablet Screenshot of ecole-sauvage.org

Kamil Tchalaev

WHOIS PROXY PRIVACY

PARIS, 75366

FR

ONLINE

Hostmaster Online SAS

PARIS, 75366

FR

ECOLE-SAUVAGE.ORG SERVER

Our parsers found that a single page on ecole-sauvage.org took six hundred and seventy-four milliseconds to stream. I could not discover a SSL certificate, so therefore I consider this site not secure.
62.210.16.61

ns0.online.net
ns1.online.net

SERVER OS AND ENCODING

We caught that ecole-sauvage.org is utilizing the nginx server.

HTML TITLE

Ecole Sauvage

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page has the following on the site, "Nous menons depuis 1999 des actions au Val Fourré avec le soutien du Collectif 12." We saw that the web site also said " Suite à la création de lopéra urbain Les Tours Sonnantes à Mantes-la-Jolie en septembre 2000, le travail dateliers de danse, musique et arts plastiques sest poursuivi et a donné naissance à lÉcole Sauvage." It also said " Dans notre approche, le lien entre travail et jeu devient évident. Notre rôle sapparente à la phrase de Freinet rendre lenfant auteur de sa formation. Léquipe fondatrice comprend Sabine JAMET."

SEEK SUBSEQUENT BUSINESSES

École Schulz Genève - Commerce, informatique, langues et secrétariat

Merci de votre demande, nous allons vous contacter au plus vite. Rue du 31 Décembre 8.

École Schulz Genève - Commerce, informatique, langues et secrétariat

les sciences de la vie

Voici quelques nouvelles de nos petits Français à Portsmouth. Nous attendons les photos avec impatience sur le blog. La suite à très bientôt. Jounées professionnelles en bac pro.

Ecole Bernard Rabas SCY-CHAZELLES

Dans les cheminées de Paris. La longue marche des dindes. Ateliers de conjugaison en chantier. Le Challenge de la Crevette Noire. Sortie cyclo du 21 mai 2010.

LEAP Edmond Michelet ETRICHE 49

Séjour linguistique et culturel à Londres. Ce séjour leur a aussi permis de découvrir les sites touristiques incontournables de Londres. Les 1ères Bac pro en stage au Burkina Faso.